UNES PETITES VACANCES AL NIRVANA _ 1

UN DIVERTIMENTO














 Si la cetreria es un mon que us crida l´atenció, o que senzillament us encurioseix, no ho dubteu, per nosaltres va ser un matí entretingut i divertit en el que varem aprendre un munt de les rapinyaires, les varem veure volar  i fer servir tècniques de caça en el seu entorn natural i les varem tenir al braç.

Us poso l´enllaç al centre, val la pena.  Escuela de naturaleza y cetrería "El Ángel".
El porta una parella encantadora, amb un profund respecte per aquests animals i per la natura, Ángel es un expert ensinistrador i tots dos grans coneixedors de la vida i costums d´aquestes aus.

Comentaris

  1. Estic al·lucinant, un falcó pelegrí, conec el mon de la cetreria el meu fill és cetrer.

    ResponElimina
  2. Semble molt interessant però a mi les aus no em diuen res, potser son els únics animals que no m'agraden, en canvi al meu marit li encantan. Bona setmana, petons.

    ResponElimina
  3. Que bonics que són !!!!
    Em guardo les dades per anar amb els nens, els hi encantarà !!!

    Un petonet !!

    ResponElimina
  4. Em donen molta tranquilitat aquestes imatges.
    Molt boniques.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. quines aus mes elegans , crida l'atencio el mussol , es precios

    roser

    ResponElimina
  6. M'encanten les aus i sobretot les rapinyaires em fascinen però em fan molt de respecte.
    M'ho apunto!! Un petonàs

    ResponElimina
  7. Me encanta la entrada de tu blog y todas las aves de cetreria que nos muestras a mi me dan un poco de miedo y a la vez me atraen, los buos son mis preferidos. un abrazo de oso.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars