RAINING CATS AND DOGS _ 5










Lupo es la mascota del meu fill gran, no s´assembla res al de l´aplicació, en realitat el de l´aplicació es diu Fido,
En Lupo, el nostre, es un tros de bèstia de seixanta quilos, d éstimació, de companyonia, i de lleialtat incondicional. Te una retirada a l´Scooby-doo, sobretot per aquell aire de babau,
....però ara que no em sent, i que se que no em llegeix, us haig de dir que el meu fill gran també te un aire desmenjat que recorda a Shaggy i es que "Dios los cria y ellos se juntan".


Comentaris

  1. Marta!!! Quin gossàs!!!! M'encanten el gosso grans, sempre són molt nobles!
    Les splicacions són divines
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Mira com descansa en Lupo. Qué tranquil sembla.
    Preciós aquest nou bloc.
    Petons

    ResponElimina
  3. El bloc és molt bonic! Com tots els que ens has ensenyat, està ple de detalls! Js et deu quedar poc per acabar no??
    Fins aviat!!

    ResponElimina
  4. Ja, ja, ja,... el quilt és preciós i el retrat que has fet de tots dos m'ha fet somriure. Molt bonica la foto de la capçalera!! Petonets

    ResponElimina
  5. JE JE JE , ahyyyy si ets senttent tant un com l'altre...............

    roser

    ResponElimina
  6. Com més adelantat el tens , més m'agrada aquest quilt , el retart es genial , jo també en tinc un de trós de bestia i també es un babau

    Petons , Anna

    ResponElimina
  7. M'encanta el quilt!!! i la descripció d'en Lupo es molt tendre!. El que tenim gossos a casa sabem que per molt temps que passi la seva lleialtad perdura. Tot i que si hem de fer cas a la dita que diu que els gossos s'asemblen als seus amos, la meva es una mica pocasolta i malcriada jajaja (la mestressa es la meva filla jajja).
    Que tinguis un bon cap de setmana!!!!

    ResponElimina
  8. Quin trevall mes bonic, amb tants gossos no t'hi trovaras mai sola. El que tens al sofà es precios. A casa tenim 2 gossos un gat i un altre gat que m'han deixat per de cangur.
    Una abraçada.
    Sani.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars