UN TAG I UN PREMI

La Lourdes m´ha enviat un Tag 
Son cinc preguntes que haig de contestar i desprès enviar a cinc blogueres mes amb les mateixes preguntes o fer.ne cinc de diferents i així successivament.


 

Les preguntes de la Lourdes son;

1 - Quina es la teva passió.?
Els meus tres homes
2 - Quina la teva assignatura pendent.?
Profunditzar en el coneixement del meu anglès
3 - Perquè vas crear el teu blog.?
Dons va ser per pura enveja, jo navegaba per els blogs francesos i algún d´aquí que m´agradaven tant que quan vaig començar a fer patch vaig decidir de fer el meu.
4 - Quin es el teu menjar preferit.?
M´agraden molt les patates fregides, que no siguin congelades, fregides amb un bon oli d´oliva, ben cruixents i amb un punt de sal
 5 - Quines tres coses t´emportaries a una illa desserta.?
 Nomes llibres i crema solar.

El Premi m´el ha deixat Candela,
les regles son, posar una entrada al blog acceptant el premi, enllaçar al blog que t´el ha atorgat i, passar.lo a cinc blogs mes, que tinguin menys de 200 seguidors.

 

Ja sabeu com m´es de difícil triar, sempre tens la sensaciò de que et deixes algú, d´altres ja el tenen o l´han tingut en algún moment, de manera que com sempre els deixo aquí perquè els recolliu totes les que passeu per el blog i us vingui de gust continuar amb la cadena, si es així, feu-m´ho saber.


Comentaris

  1. Ay, Marta, m'apunto a lo de les patates fregides. Són la meva debilitat, però ja saps el que et diuen els del teu costat quan les menjes...que sí que tenen moltes calories, I QUÉ.

    Petonets, i felicitats pel tag.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars