L´ EXTRAORDINÀRIA AVENTURA D´UNS GATS I UNS GOSSOS

Raining cats and dogs o el que es el mateix Ploure a bots i barrals.




Aconseguir aquest BOM ha sigut una autentica odissea, d´aqui aquest titular tan pompós.

Des de el mes de maig, ara farà un any que hi anava al darrera, el vaig descobrir al blog de Trelly però em va dir que tenia cobertes totes les places per els blocs que li enviaven a ella i parlant, parlant em va dir que m´el podia aconseguir sencer encara que no seria fins a final d´any aixi que  jo sense pensar.m´ho li vaig dir que si.
Haig de dir que soc un autèntic corcó i a final d´any li vaig enviar un mail però encara no en sabia res, vaig tornar a parlar amb ella a creativa i seguia sense saber.ne res, li vaig deixar un comentari al seu blog quan vaig veure que penjava el BOM com a una de les novetats acabades d´arribar a la seva botiga però no devia veure el comentari.
Vaig tornar a veure el BOM en la seva versió redwork publicat en el blog d´una botiga, era el treball d´una alumna del taller de patchwork i vaig deixar un altre comentari preguntant si el tenien a la venda, però tampoc devien veure´l i haig de dir que tot plegat em va deixar un regust d´incomoditat, de manera que vaig decidir d´oblidar-m´en.
 No crec en el destí, però tampoc crec en les casualitats i quan ja no hi pensava, el primer bloc va apareixer per la meva blogosfera.
Luz, si que em va enviar una resposta, ràpida, atenta i molt amable em va dir que encara podia participar al BOM de Fat Quarter Shop, de manera que m´hi vaig posar en contacte al moment i sense cap problema, directament des de els Estats Units.....




Comentaris

  1. Brutal !! aquest treball, jo no faig patch pero me agrada veure treballs de patch, i aquest es una "pasada", ple d'animalons que son els que mes m'agraden. Per cert no sabía que ploure gats i gosos era per nosaltres el ploure a bots i barrals, sempre s'aprent algo nou. Segueix exposant que vaig gaudin del que fas. Un petó.

    ResponElimina
  2. Ostres Marta, menysmal que ja l'has aconseguit. Quin neguit oi?
    Bé doncs, finalment ja el tens, ara estic impacient per veure com et va. Per cert, les teles i els botonets moníssims!
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat es que ja ho habia deixat per quant sortis, però mira quan menys t´ho penses....

      Elimina
  3. Quina feinada t'espera! Ja tenim ganes de veure el resultat final que serà espectacular. Sort i que el disfrutis moltíssim!!!

    S.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M´hi embolico perquè es un bloc al mes i la veritat es que amb el de la Yoko Saito, li he agafat gust a això del aplicat.
      Una abraçada-

      Elimina
  4. Hola Marta! Carai quina història! Aixó demostra que amb perseverança un aconsegueix els seus objectius! Ara a gaudir-ne i ha fer un treball molt maco. Les teles són realment boniques. Segur que et quedarà de luxe!
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que soc molt tossuda Gemma, a casa meva ja m´ho diuen.
      Una abraçada.

      Elimina
  5. Es un quilt precióssss !!
    Ja estic desitjant veure els teus avançaments !! :)

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  6. Una verdadera cucada de quilt i de teles!!! Com era allò de..."quien la sigue la consigue"... la perseverància ha tingut els seus fruits, ara a gaudir-ne, esperaré els teus treballs! Ptns

    ResponElimina
  7. Doncs Marta, això vol dir que el disfrutaràs molt al cosir. Aquestes són totes les robes per a fer el quilt sencer o nomès per al primer bloc? Són especaculars. Vinga, vinga comença ja que vull veure el primer bloc.
    Una abraçada,

    ResponElimina
  8. Ja t'has tornat a liar, no tens remei. Quan demani un proper desig, demanarè per a tú, per d'altres i per a mi.., poder viure fins als 150, sino no podrem amb tota la feina.
    Ara sense conyes t'has tingut que tornar boja quan l'has rebut perquè mira que són de maques les robes, els botons, vaja tot.... Ja me'l ensenyaras...

    ResponElimina
  9. fantastic,y les robes,presioses,com las has demanad,petons

    ResponElimina
  10. Verge Santa Marta, quin patir.
    lees robes son presioses ,

    roser

    ResponElimina
  11. qué maravilloso trabajo!
    felicitaciones!

    ResponElimina
  12. Quina monada de quilt , , les robes genials , has triat molt bé

    Petons , Anna

    ResponElimina
  13. Me alegro, Marta, de que al fin puedas comenzar ese trabajo que te ilusiona tanto.
    Veremos tus avances.
    Un besito, y feliz fin de semana!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars