CALAIX D´IMPREMTA _19

BOTONS







i un record de la platja de Saint Malo



Comentaris

  1. Que maravilla,que bonitos tus botones.Bss apretaos!!!

    ResponElimina
  2. Quina col.lecció de botons més bonica!

    ResponElimina
  3. És fabulós!!! Quina monada et quedarà.
    Molts petonets

    ResponElimina
  4. Que macos !!, feia temps que no veia el calaix d'imprenta, m'agraden aquests botons tan especials, i molt la cargola de mar. Petons.

    ResponElimina
  5. Ooh, m'encanten aquest tipus de calaixeres, i amb els botons et queda de fàbula!
    Muaks

    ResponElimina
  6. Uhmmm!!
    Preciosos botones, Marta.
    Que tengas un buen día!!
    Besitos.

    ResponElimina
  7. Oh! una cucada!!! tan dolç, tan finet, tan ordenadet... m'encanta! un petonàs! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

    ResponElimina
  8. Quins botonets més macos.. i veig un punt de creu amb molt bona pinta! Ara he estat mirant entrades anteriors on es veien altres calaixets però... ens ensenyaràs la visió general? :P

    Segur que et queda una calaixera preciosa^^

    ResponElimina
  9. Hola guapi, muchas gracias por visitar mi blog y molestarte en dejarme un comentario, eres bienvenida siempre que quieras. Me gusta muchiiisimo estos botones y la forma de organizarlos. Un beso
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  10. Upps, m'havia perdut aquesta entrada del teu caleix. Molt bonics els botons i com queden dins de les calaixets. Ja et deu quedar poc, oi? A vegades estic tentada de començar un de nou, perque ho vaig passar molt be fent el meu.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars