EN QUE ESTIC FICADA......

La Marisa es la creadora d´un magnific patró que es diu Scabiosa Shawl, i aquest passat mes d´agost va proposar de fer un KAL per que totes les que ho volguéssim ens poguéssim afegir a ella.
No cal dir que jo ni m´ho vaig plantejar.
Vaig molt endarrerida, l´he desfet, pot ser que mitja dotzena de vegades, ....Ara perque s´ha m´ havia escapat un punt, ....ara perque entre xerrada i xerrada ja no sabia per on anava, ....Ara perque em relliscava una de les agulles i el calat a fer punyetes....

Us en poso un petit tast, per que ara sí que comença el meu curs.


Comentaris

  1. ¡¡Es precioso!! te va a quedar genial
    un abrazo.

    ResponElimina
  2. Marta, es maquísim !!! Et quedarà de cine !!!

    També m'agrada molt la nova foto de la entrada, es preciosa !!

    Petonetsss !!

    ResponElimina
  3. QUINA PASSADA!!!!!, es preciòs, quin nivell de mitja, deu ser molt però que molt difícil. M'encanta i m'encantarà veure'l acabat. Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Marta yo no se hacer media , pero parece muy díficil, ánimo merece la pena!!!!

    ResponElimina
  5. Encara que l'hagis desfet alguna vegada et quedarà molt xulo. Jo només de veure'l ja em ve mareix.
    Jo dissabte començo el KAL de la iaia Imma per fer l'Haruni, a veure com em surto!!
    Ànims!! que ja et queda menys.
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Doncs mira, si desprès de fer i des-fer, queda tan maco, que t'haig de dir, que val la pena.
    Jo encara no m'atreveixo a fer aquestes coses tan xules.
    Petonets,

    ResponElimina
  7. Quina bona pinta Marta!! aiii com em sona això de fer i desfer... Em passa sovint!
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. ¡Qué buena pinta tiene! Te va a quedar espectacular, ¡ya se intuye! :)

    ResponElimina
  9. Quin color més bonic has escollit Marta!!! Em sento molt identificada en el fer i desfer, si parlo m'equivoco, si miro la tele també, si em distreuen doncs també,...vaig molt a poc a poc però val la pena de fer-lo, és tan maco!!!

    ResponElimina
  10. Merci pour ta visite chez nous! J'espère que vous avez passé un bel été!
    J'ai bien hâte de voir la suite de ce tricot, j'aime bien la couleur.
    Bonne continuation!

    ResponElimina
  11. Es un patró molt bonic, segur que quedarà preciós, encara que t'entrabanquis una mica val la pena i el color molt encertat, combina amb tot.
    Ptns

    ResponElimina
  12. Doncs de moment resulta molt bonic. El color m'encanta. Imagino que és seda, amb aquesta brillantor...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars