MONO de MITJA


Des de que vaig acabar el Saroyan i vaig començar una petitesa que tinc mig oblidada que no he fet res, de manera que aprofitant que en el seu blog comença a presentar ja alguns models per la tardor i una de les seves traduccions, el chal Traveling woman.

Dijous vaig visitar, per fi, el corner de les llanes Rowan al Corte Inglés.
Feia temps que en tenia ganes i també de conèixer personalment a Maria José, les seves traduccions d´alguns patrons s´em fan molt entenedors i fàcils de seguir.

M. José es encantadora, la trobada va ser molt profitosa i aquestes son les llanes que em va recomanar,
Segurament ens veurem mes perquè em caldrà assessorament.


Per el chal coto amb llet de color gel


Per un cardigan.

...Això que no m´havia d´embolicar en res mes...

Comentaris

Entrades populars