TOMÀQUETS i RUCCA

Aquests petits granets son els projectes de tomàquet, de moment amb la mida d´un granet d´arròs.

La ruca.
La primera amanida amb producte del nostre Hortet.
Aprofito per posar.vos una nota de la festa major.
Aquest cap de setmana s´ha celebrat el correbars, que com podeu imaginar per el nom es per a joves amb molta marxa, per el que m´ha explicat el meu fill, es compren deu tiquets a l´Ateneu i seguint a una colla amb timbals van fent una ruta de bars a on tenen dret a una cervesa a canvi del tiquet corresponent.
L´endemà al matí mentre em prenia un cafè, em va cridar l´atenció la frase del got que el meu fill, segurament de matinada, havia deixat a l´aigüera, però sobre tot l´autor i em vaig preguntar si gaires dels qui corrien bars l´havien llegit ó si fins i tot si gaires el coneixerien, el meu fill no.
De tota manera la frase li havia captat l´atenció cosa que potser en algun moment el portara a voler conèixer mes d´aquest gran escriptor que va ser Julio Cortázar.
Una ingeniosa iniciativa de la 6ª FMA (Festa Major Alternativa).

Comentaris

Entrades populars